小明求萬事順意

© 小明求萬事順意 | Powered by LOFTER
 

White day...a year...
唔經唔覺,剛好一年了...
其實自己究竟有冇放低,我自己都唔知...
我好想同自己講,可以離開甘嘅人渣,係一件值得慶幸嘅事情...至少離開佢之後,我過得很好很快樂...
但按照吖凱嘅說法,其實我仲未放低...我仲甘在意佢過得好唔好,仲在意謝思穎有冇同佢喺一起,證明我仲未放低...
吖凱話嘅,放低,就係佢嘅事完全與你無關...無論佢過得好或唔好...
或者我就係唔奮得啖氣...唔抵得佢過得比我好...
但呢個社會本來就係畸形嘅...好人未必會有好報...壞人未必會得到報應...
或者我真係要等到佢撲晒街,我先會覺得快樂...無論係工作上,定係感情上...
我希望嘅,只係惡有惡報,善有善報....
果d甘嘅人渣,唔想多講...
就當自己本命年遇見最大嘅一個小人吧...
佢,會有天收嘅...
而自己,愛自己便足夠了...
love myself...

评论