小明求萬事順意

© 小明求萬事順意 | Powered by LOFTER
 

手机逐渐毒害人们生活嘅时代里面,已经好耐未试过捧住本书睇完就马上训觉…
从细到大,睇呢d课外书籍都系睇小说,从小学嘅四大名著,到初中嘅民国时期名著,再到高中嘅国外名著,其中穿插各式各样嘅现代言情小说同哈利波特…真系一本生活感想累嘅书籍都未睇过…
今年来,呢种抒发个人感情表达个人感想嘅散文类书籍越来越多…试过睇几本,当都觉得好幼稚,唔值得买…
可能我已经过左果d迷茫嘅时候,可能我同作者三观唔一致…好难认同作者嘅一d唸法…
好经常发现,作者可以随心所欲地辞职,然后去旅行或者做自己嘅事情…唔忧柴米油盐…睇上去好美好,但实际上呢?
我唔知道系唔系我太现实,我始终觉得,甘样嘅思想传播得太多,会对年轻人嘅思想产生几大嘅影响…我始终觉得,书上嘅生活,只对自己嘅喜爱负责,好似唔需要对屋企负责…
这样真的好吗?

评论(2)
热度(1)